sobota, 21 września 2013

Sportif look



Dzisiejsza moja stylizacja ma typ bardziej luźny, sportowy. 
Nadaje się na spacer, czy jakiś wyjazd bardziej rekreacyjny gdzie ceni się wygodę.
Główną rolę odgrywa tutaj bluza. Bluza damska to konieczność w 
przypadku każdej kobiecej, sportowej stylizacji. 
Również ważną rolę odgrywają tutaj buty, które ostatnimi czasy są hitem wśród młodzieży i
nie tylko. Są mega wygodne i w sam raz pasują na luźne wypady. :) 













Bluza - Jennyfer
Buty - Nike Air Max
Torebka - Miss Wish
Jeansy - Jennyfer

16 komentarzy:

  1. dzięki za odwiedziny:) naprawdę ślicznie wyglądasz! torebka jest świetna:) moze obserwujemy?;*) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Air maxy! <3
    Śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice outfit :) love your hair <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw! :)
    Masz śliczne włosy!

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Air maxow zazdroszczę:) swietna bluza!
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  6. Bylam w saint tropez, trochę w nicei i cannes. :) dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam w saint tropez, trochę w nicei i cannes. :) dzięki za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny motyw bluzki i ogólnie całość. ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę nie tylko ja żyję wciąż wakacjami :) hehe Motyw na bluzie rzeczywiście robi wrażenie- super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie żyję wakacjami :D ja je wciąż mam bo we Francji w weekend 27 stopni było/

      Usuń
  10. Dzięki za odwiedziny, super wyglądasz, fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i torebka są ekstra!;)

    OdpowiedzUsuń